Przedsiębiorczość społeczna w czasie pandemii COVID-19

Social entrepreneurship during COVID-19 pandemic

do pobrania/download

Marek Ćwiklicki, prof. dr hab.
ORCID: 0000-0002-5298-0210
Katedra Zarządzania Organizacjami Publicznymi
Kolegium Gospodarki i Administracji Publicznej
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

Katarzyna Sienkiewicz-Małyjurek, prof. PŚ dr hab.
ORCID: 0000-0002-0915-5776
Katedra Zarządzania i Logistyki
Wydział Organizacji i Zarządzania
Politechnika Śląska
ul. Roosevelta 26, 41-800 Zabrze
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

DOI: 10.15678/ES.2020.2.01

LITERATURA / REFERENCES

Augustyniak, P., Ciesiołkiewicz, K., Dudkiewicz, I., Fandrejewska, A., Gąciarz, B., Obracht-Prondzyński, C., Pacut, A., Przedlacki, M., Sadzik, J., Tarkowski, A., & Wygnański, K. (2020). Alert Społeczny 1: Ratujmy najsłabszych, bądźmy wspólnotą (Nr 1; Open Eyes Economy Summit). https://oees.pl/wp-content/uploads/2020/04/Alert-Spo%C5%82eczny-1-OEES.pdf.
Bartkowski, J. (2014). Solidarność społeczna i kryzys: Zmiany wartości w Europie i w Polsce w warunkach kryzysu. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica, 48, 19–34.
Kaufman, R., Avgar, A., & Mirsky, J. (2015). Opportunities for sustainable community development in the wake of disaster situations: Lessons from the field. International Journal of Sustainability Policy and Practice, 11(2), 1–10.
Kaufman, R., Mirsky, J., & Avgar, A. (2007). Social Entrepreneurship in Crisis Situations. International Journal of Diversity in Organizations, Communities and Nations, 7(3), 227–232.
Romanowska, M. (2016). The Evolution of the Strategic Goals of Polish Enterprises During the Economic Crisis. Journal of Management and Financial Sciences, 24(9), 13–26.
Sienkiewicz-Małyjurek, K. (2015). Skuteczne zarządzanie kryzysowe. Difin.
Tarkowski, A. (2020). Społeczeństwo coraz bardziej open source’owe [Ngo.pl]. Jak COVID-19 zmieni Polskę. Prognoza liderów polskich środowisk branżowych i społecznych. https://publicystyka.ngo.pl/jak-covid-19-zmieni-
polske-prognoza-liderow-polskich-srodowisk-branzowych-i-spolecznych.
Wilczyńska, A. (2020). Kryzysowa integracja społeczna to tylko zryw [Ngo.pl]. Jak COVID-19 zmieni Polskę. Prognoza liderów polskich środowisk branżowych i społecznych. https://publicystyka.ngo.pl/jak-covid-19-zmieni-
polske-prognoza-liderow-polskich-srodowisk-branzowych-i-spolecznych.
Zioło, Z. (2013). Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w warunkach kryzysu gospodarczego. Przedsiębiorczość-Edukacja, 9, 10–33.

SUGEROWANE CYTOWANIE / SUGGESTED CITATION

Ćwiklicki, M., Sienkiewicz-Małyjurek, K. (2020). Przedsiębiorczość społeczna w czasie pandemii COVID-19. W: M. Ćwiklicki, K. Sienkiewicz-Małyjurek, (red.). Ekonomia Społeczna. Przedsiębiorczość społeczna w czasie kryzysu (s. 7–10). Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. https://doi.org/10.15678/ES.2020.2.01.